"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. " Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta..

Clientii www.vaninaboutique.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind un serviciu de curierat rapid.

Vanina Boutique SRL  poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Vanina Boutique SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 10 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata include taxa de transport initiala, dar nu si cea pentru returnarea produsului.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale vanzatorului. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre cumparator, urmand ca vanzatorul sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor.. Trimiterea produselor defecte se face dupa anuntarea prealabila a unui reprezentant al vanzatorului, specificand exact care este defectul constatat. Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, au suferit imersii de lichide sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de intretinere. Vanzatorul este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de cumparator a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Pentru orice conflict aparut intre Vanina Boutique SRL  si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul Vanina Boutique SRL


Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

  • Contravaloarea transportului produselor catre Vanina Boutique SRL va fi suportata de client;
  • Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe material ori cu urme de murdarie )
  • In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.
  • Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari , cusaturi desfacute, rupturi , pete, etc

Un produs este considerat folosit atunci cand:

  • Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, rupture, pete, etc)
  • Produsul a fost folosit intensiv (de ex, scamosare sau decolorare.

.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Vanina Boutique SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la telefonul afisat.